Tuesday, June 21, 2011

Side Web: Apa Aku Buat Bila Online?

Post sebelum ni aku ada bagitau tentang web untuk baca manga. so untuk hari ini, aku berminat pulak nak post pasal web apa yang aku follow setiap hari.

blog ni dah jadi macam web wajib untuk aku buka tiap kali online. sebuah blog yang santai & macam2 ada dalam tu..


sebuah blog sukan bola sepak yang ditulis secara sarkastik. tapi memang enjoy dengan blog ni. sangat kuat menganjing.


juga merupakan sebuah blog sukan bola sepak. boleh kata 'adik' kepada sokernet.


page untuk blog sokernet (no 1) tapi jarang sangat bercerita tentang bola sepak. lebih kepada ruang untuk para penulis sokernet untuk berinteraksi dengan pembaca. andai anda berhati tisu, dinasihatkan untuk tidak menge'like' page ini.


facebook aku. xde la rajin sangat nak jenguk. tapi kalau boring, jenguk gak la. hehehe


so itu 5 web yang aku memang buka setiap kali online. ada lagi beberapa tapi xberape penting kot. so apa pulak web yang anda wajib buka?
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...