Tuesday, June 14, 2011

Side People: About Me..


Sebagai post yang pertama, aku nak perkenalkan diri aku dulu la.. Nama diberi Mohd Khairil Anuar b Mohd Adnan. Berusia 25 tahun 11 bulan (tatkala artikel ini sedang ditulis). Aku merupakan penuntut di UTM Skudai dalam Sarjana Pendidikan Matematik. Aku merupakan angah dalam family ialitu anak kedua dari 5 orang beradik. Satu2nya anak lelaki (special tu).

Seorang yang simple dan juga pendiam didalam reality dan alam maya. Ye la, ada certain orang yang realitinya pendiam tapi kat alam maya dia la keyboard warrior. Tapi aku kat reality dan alam maya sama je..

My favourite is manga. Hehehe. Cakap je manga apa, kalau best memang aku layan. Xkire la genre shounan ke shoujo ke sport ke adventure ke, semua aku sapu. Yang penting lukisan die acceptable. Tapi dalam banyak2 tu, the most yang aku suke ialah:

1. One piece (pengembaraan sekumpulan pirate yang diketuai Monkey D Luffy untuk menjadi Pirate King)

2. Toriko (pengembaraan Toriko untuk mencari bahan2 masakan yang paling sedap)

3. Fairy Tail (Berkenaan Natsu dan rakan2 dalam magic guild yang diberi nama Fairy Tail)

Manga lain yang aku baca, maybe kendian2 aku cite kat post lain. Hehehe

Selain manga, aku minat gak follow cite bersiri dari Hollywood. Antaranya:

1. Chuck (Seorang Nerd Herd yang mendapat semua rahsia kerajaan dalam kepalanya)

2. Fringe (mengenai pertarungan antara 2 dunia sejajar)

3. Nikita (mengenai Nikita yang ingin menghancurkan satu persatuan ketenteraan yang dibiayai kerajaan)

Ok, rasanya cukup dulu tentang diri aku. Nak tau lagi, kena la follow blog ni. Peace..

0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...