Wednesday, November 16, 2011

Side Games: Football Manager 2012

Hai kawan2. Rasanya dah lama sangat tak update. hehehe

Kawan2 mesti suka bola kan, terutamanya kaum lelaki. Betul, kan?
Kalau bercakap pasal game bola pulak, apa yang bermain difikiran korang?
Kalau aku la kan, aku akan teringat Football Manager dan PES.
So kali ini nak bercerita tentang FM12, game terbaru untuk keluarga Football Manager (FM).

Pada yang tak tahu lagi, game FM berkisarkan cabaran seorang pengurus/ketua jurulatih dalam mengurus sesuatu pasukan tak kisah la kelab atau negara.

Aku dah main game ni lama dah, rasanya sejak fm05 lagi, so memang dah rasa macam2 versi la. Pada aku fm12 adalah yang terbaik. :)

Ada beberapa sebab kenapa aku suka fm12
1. Sebab terasa lagi 'ringan' compare dengan fm11 & fm10.
2. Ada team talk yang lebih option. Nak bagi option marah pun boleh, calm pun boleh.
3. Kita boleh tengok ability seseorang player untuk sesuatu posisi tu. Contoh macam kat bawah ni, nak tengok player tu sesuai tak untuk Ball-Winning Midfielder.

(klik untuk tumbesaran)

4. Option untuk search player lagi mudah.

(klik untuk tumbesaran)

5. Scout akan bagitahu best position bagi player secara detail.

(klik untuk tumbesaran)

6. Boleh add and remove liga sesuka hati.

(klik untuk tumbesaran)

7. Team report yang lagi detail.

So pada yang rasa nak download game ni boleh la download kat link ni. Dijamin puas hati. :)
0 Comments
Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...